» » ПІКІРІҢІЗ МАҢЫЗДЫ, КӘСІПКЕР! «АТАМЕКЕН» ЕЛ АУҚЫМЫНДА САУАЛНАМА ЖҮРГІЗЕДІ

ПІКІРІҢІЗ МАҢЫЗДЫ, КӘСІПКЕР! «АТАМЕКЕН» ЕЛ АУҚЫМЫНДА САУАЛНАМА ЖҮРГІЗЕДІ

Бизнес арасында жүргізілетін сауалнаманың басты мақсаты мен кезеңдері туралы бүгінгі өткен  баспасөз-маслихатында «Атамекен» Ұлттық кәсіпкерлер палатасы Басқарма Төрағасының орынбасары Эльдар Жұмағазиев толығырақ тоқталып өтті.
Эльдар Жұмағазиев атап өткендей, «Атамекен» 5 жыл бұрын алдына мақсат қойған - ол бизнестің Үкіметпен жақсы қарым-қатынасын қамтамасыз ету болатын. Соған байланысты барлық өңірлерде кәсіпкерлер палатасы, кәсіпкерлерге қызмет көрсету орталықтары құрылды. Бұл бағытта айтарлықтай жұмыс жүргізілген. Сондай-ақ,  елде әртүрлі деңгейдегі, саладағы 1000-ға жуық бизнес-қауымдастықтың пікірін   «Атамекен» арқылы жүйелеп әрі саралап ортақ ұстанымды  Үкіметке  ұсынуға мүмкіндік туды. 
«Ұлттық кәсіпкерлер палатасына бизнестің түйткіліне қатысты кәсіпкерлерден келіп түскен 25 мыңнан астам арыз-шағымның 40 пайызы оң шешімін тапқан. Жыл сайын кәсіпкерлікке қатысты заң жобалары, нормативтік-құқықтық актілер сараптамаға келіп түседі, осы бағытта бизнес-қауымдастық пен «Атамекен» ұсынысының 73 пайызын Үкімет қабылдады. Тағы бір атап өтетіні, 5 жылда «Атамекен»  800 мыңға жуық бизнеске сервистік қызмет көрсеткен. Осы аралықта Үкімет пен бизнес арасында тығыз қарым-қатынас орнатылды», - деп, мәлімдей келе Эльдар Жұмағазиев «Атамекеннің» алдағы мақсатына тоқталды.
ПІКІРІҢІЗМАҢЫЗДЫ, КӘСІПКЕР!
Басқарма Төрағасының орынбасары «Атамекеннің» ендігі мақсаты – әр кәсіпкермен, ал бастысы шағын бизнеспен тікелей байланыс орнату  екенін атап айтты. Елде 1 миллион 200 мыңға жуық кәсіпкер бар.  Дегенмен, қазіргі уақыттағы мәліметтер базасында толық дерек жоқтың-қасы. Ал әр кәсіпкердің жеке түйткілді мәселелерін, әр кәсіпкердің пікірін білу, қажеттілігі мен сұранысын айқындау үшін ең алдымен қажеттісі - ол мәлімет. Сол бағытта  «Атамекен» ел ауқымында кәсіпкерлерді  сауалнамаға қатысуға шақырады.
300-ден астам «Атамекен» қызметкері алты ай аралығында еліміздің әр кәсіпкерінің пікірін біліп,  сауалнама жүргізуге  атсалысады.
«Атамекен» базасындағы 480 мың кәсіпкерге бүгіннен бастап арнайы СМС-хабарлама жіберілетін болады.  Сауалнама екі кезеңде жүргізіледі. Бірінші кезең – телефон арқылы 4 сұрақтан тұратын сауалнама. Сауалнаманың екінші кезеңінде «Атамекен» қызметкерлері бизнес-объектілеріне барып, кәсіпкерлермен жеке сұхбаттасу өткізуді жоспарлап отыр. 
«Сауалнама аясында жиналған ақпарат Ұлттық кәсіпкерлер палатасы филиалдарының жұмысын күшейту мақсатында барынша бірегей мәлімет болмақ. Осыған байланысты кәсіпкерлер сауалнамаға барынша атсалысып,  қолдау көрсетеді деген үміттеміз», – деді «Атамекен» ҚР ҰКП Басқарма Төрағасының орынбасары Эльдар Жұмағазиев. 
Сондай-ақ,  Ұлттық кәсіпкерлер палатасының мамандары сауалнама аясында кәсіпкерлердің  Аtameken Services порталына тіркелуіне көмектесіп, тегін сервистік қызмет түрлерімен таныстырады. Порталда 60-тан астам онлайн режимде берілетін пайдалы және тегін қызмет түрлері шоғырланған. Бұл қызмет түрлері кәсіпкерлер сұранысын ескере отырып, төрт басты бөлікке жинақталған.
Осылайша, кәсіпкерлер Аtameken Services  арқылы бір өтінім бере отырып, еліміздің барлық қаржы институттары мен банктеріне несие алуға тапсырыс жасап, онлайн арқылы оқу курстарынан өтіп, түйткілі туралы ақпарат бере алады.
www.atameken.kz

Енді қызылордалықтар НЕСИЕ АЛУ, ҚАРЖЫ МӘСЕЛЕСІНе БАНК ТАБАЛДЫРЫҒЫН ТОЗДЫРМАЙ-АҚ қол жеткізе алады
«Атамекен» Ұлттық кәсіпкерлер палатасында өткен баспасөз-маслихатында Басқарма төрағасының орынбасары Эльдар Жұмағазиев порталдың жаңартылған нұсқасын таныстырды.
         Атап өтейік, Atameken Services порталы өткен жылы бизнеске тегін қызмет түрлерін ұсынатын алаң ретінде іске қосылған.  Порталда бизнеске қажетті әрі пайдалы сервистік қызмет түрлері қарастырылған.
Бүгінде 14 мың кәсіпкер  Atameken Services порталына тіркеліп, сервистік қызмет түрлерін пайдалануда. Ал бүгінде Atameken Services бизнеске қандай қызметтер ұсынады?
«Кәсіпкерлермен қарым-қатынас орнату тәжірибесі көрсетіп отырғандай, бизнесті толғандыратын мәселелер  несие алу мен қаржының қолжетімділігі, кәсіпкердің шығаратын өнімін сату, құқықтық сұрақтар  және білімді жетілдіретін оқытуға қатысты болып отыр. Осы мәселелерді ескере отырып, бизнестің сұранысына қарай ұсынылатын қызметтерді төрт басты бөлікке жинақтадық», - деді Эльдар Жұмағазиев.
Жалпы порталда бизнес-жоспарды құру, салықтық есептілік, нарыққа маркетингтік зерттеу жүргізу және т.б. 60-тан астам сервистік қызмет түрі ұсынылған. Осы қызметтер  порталдың жаңа нұсқасында 4 негізгі бөлікке жинақталған: «Қаржыландыру», «Оқыту», «Құқық қорғау» және «Сату»
НЕСИЕ АЛУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛЫН ІЗДЕСЕҢІЗ
«Несие агрегаторы» құралын пайдаланыңыз. Бұл кеңседен шықпай-ақ жеңілдікпен несие алуға өтінім беру мүмкіндігі. Кәсіпкер  онлайн режимінде бір өтінім беру арқылы еліміздің барлық негізгі банктері мен қаржы институттарына құжат жібере алады.
ОҚЫТУДЫҢ ОНЛАЙН ТҮРІ ҚАЖЕТ БОЛСА
«Atameken.Academy» - онлайн-оқыту алаңы арқылы бизнеске қажетті оқыту курстарын, қызметкерлердің біліктілігін арттырудың таптырмас құралы.  
Енді «Бастау»  жобасы мен «Бизнес-мектеп» оқу курсына кеңседен шықпай-ақ қатысуға болады.  Осылайша, Atameken.Academy онлайн түрде оқыту курсына қатысып, арнайы сертификат алудың тиімді жолы болмақ.
ҚҰҚЫҚ ҚОРҒАУ
Сонымен қатар кәсіпкерлер бизнес жүргізуде туындаған мәселелер жайында хабарлай алатын «Құқық қорғау» сервис түрін қолдана алады. «Атамекен» сарапшылары өтінімді жылдам әрі кәсіби түрде шешуге көмектеседі. Енді әр кәсіпкер «Атамекен» Ұлттық кәсіпкерлер палатасына өтінімді Atameken Services қосымшасы  арқылы  ұялы телефоннан жіберуге мүмкіндік алуда.
Басқарма төрағасының орынбасары Эльдар Жұмағазиев атап өткендей,  Atameken Services жаңа функциялары ыңғайлы және қолжетімді қызметтерді ұсына отырып, бизнестің мәселелерін шешуге көмектеседі. Atameken Services ұсынатын қызметтерді смартфон немесе компьютер арқылы қолдануға болады.
«Атамекен» жариялаған сауалнама аясында  Ұлттық кәсіпкерлер палатасының мамандары кәсіпкерлердің  Аtameken Services порталына тіркелуіне көмектесіп, тегін сервистік қызмет түрлерімен таныстырады.
«Сервис пайдалануда ыңғайлы әрі түсінікті. Қарапайым тіркеуден өтіп,   барлық қызметтерді пайдалануға болады. Бизнесмендерге жүргізілетін жалпы республикалық сауалнаманы жүзеге асыруда мамандарымыз кәсіпкерлерге порталға тіркелуге көмектесетін болады. Осы ретте портал кәсіпкерлердің ұсыныстары негізінде техникалық тұрғыда жетіліп жаңартыла бермек», – деді Эльдар Жұмағазиев.
www.atameken.kz

ДОЙТИ ДО КАЖДОГО ПРЕДПРИНИМАТЕЛЯ - «АТАМЕКЕН» НАЧИНАЕТ ШИРОКОМАСШТАБНЫЙ ОПРОС
НПП РК «Атамекен» заявила о старте первого, широкомасштабного опроса среди казахстанских предпринимателей, цель которого выявить основные проблемы бизнеса и наладить обратную связь.
Об этом в ходе пресс-конференции сообщил заместитель Председателя Правления Эльдар Жумагазиев. 
«За пять лет Нацпалата собрала более 25 тысяч обращений о проблемах бизнеса, более 40 % которых удалось решить. Ежегодно большое количество законов, нормативно-правовых актов принимается для бизнеса и 73% предложений от «Атамекена» - приняты госорганами. Национальной палате удалось наладить тесную обратную связь с Правительством. Теперь мы намерены дойти до каждого предпринимателя, чтобы точечно выявить актуальные проблемы бизнеса и начать предметно решать их с госорганами и Правительством», - подчеркнул заместитель председателя Правления НПП РК «Атамекен» Эльдар Жумагазиев.
Опрос будет проводиться в два этапа. Первый – путем телефонного дозвона предпринимателям по базе данных НПП. Второй – через посещение бизнес-объектов и личное общение предпринимателей со специалистами НПП (при невозможности установить телефонную связь).
Все, что потребуется от интервьюируемых – уделить несколько минут и ответить на несложные вопросы.
«В этой связи мы просим предпринимателей с пониманием и поддержкой отнестись к нашей инициативе и оказать максимальную помощь при осуществлении опроса», - обратился к предпринимателям Эльдар Жумагазиев.
Уже сегодня «Атамекен» начнет рассылку СМС-сообщений с контактным номером и ссылкой на платформу «Аtameken Services». В рамках проводимого опроса специалисты Национальной палаты будут помогать предпринимателям зарегистрироваться на портале.
В ходе пресс-конференции остоялась презентация обновленного портала для предпринимателей - «Аtameken Services». 
www.atameken.kz  

​Теперь у кызылординских предпринимателей будет возможность не выходя из дома подавать онлайн заявки на получение кредитных средств в БВУ
«Атамекен» представил обновленную версию портала для предпринимателей - «Аtameken Services».
Портал станет площадкой, где бизнес сможет в режиме онлайн получать максимум необходимых услуг, заявил на пресс-конференции заместитель Председателя Правления НПП РК «Атамекен» Эльдар Жумагазиев.
«Опыт взаимодействия с предпринимателями показал, что подавляющее большинство их проблем связано с доступом к кредитованию и финансовым инструментам, сбытом продукции, вопросами правового регулирования и обучения. Новые функции портала помогут решить эти вопросы в формате предоставления удобных и доступных услуг. Сервисом можно пользоваться со смартфона или через компьютер», - заявил Эльдар Жумагазиев.
В частности, на «Аtameken Services» появился новый и полезный продукт для бизнеса - «Кредитный агрегатор».
Новая функция дает возможность предпринимателю, не выходя из офиса, подать заявку на получение кредита, которая автоматически отправляется на рассмотрение во все ключевые банки и финансовые институты страны.
Также через «Аtameken Services» можно пройти обучение в «Atameken.Academy» по проектам «Бастау» и «Бизнес-школа». Занятия будут проходить в режиме онлайн, с последующим получением сертификата и возможностью претендовать на льготное финансирование проектов.
Для всех предпринимателей, нуждающихся в правовой поддержке на портале работает раздел «Правовая среда». Помимо обширной базы ответов на актуальные юридические вопросы, можно напрямую обратиться к специалистам НПП и они помогут профессионально решить возникающий проблему.  
Через портал можно бесплатно составить бизнес-план, налоговую отчетность, провести маркетинговые исследования рынка – всего доступно более шестидесяти сервисных услуг по четырем ключевым направлениям: «Финансирование», «Компетенции», «Правовая среда» и «Сбыт».
«Сервис очень прост и понятен в использовании. Все, что необходимо – пройти простую процедуру регистрации и пользоваться всеми услугами. При осуществлении общереспубликанского опроса бизнесменов, наши специалисты будут помогать регистрироваться на портале. При этом, портал будет технически совершенствоваться, с учетом пожеланий и замечаний предпринимателей», - отметил Эльдар Жумагазиев.
www.atameken.kz






22 қаңтар 2019 ж. 721 0

№42 (9825)

28 мамыр 2022 ж.

№41 (9824)

24 мамыр 2022 ж.

№40 (9821)

21 мамыр 2022 ж.

Сұхбат

Өнер ордасының бәсі биік
24 тамыз 2021 ж. 2 724

Жаңалықтар мұрағаты

«    Қазан 2024    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031